Friday, May 23, 2014

miss sakura cream vs bb cream 妝容更清爽自然

4 in 1 miss sakura cream vs bb cream 妝容更清爽自然

SAVA 熱賣產品:
MISS SAKURA CREAM 北海道櫻花美肌嫩白露
MISS SAKURA CREAM一直深得SAVA朋友喜愛,MISS SAKURA CREAM適合不同年齡,皮膚特質嘅女性使用。入面嘅北海道櫻花精華有美白,保濕功能,色斑,對抗皺紋,緊緻肌膚,令毛孔變得幼細,皮膚年齡即時年輕好多,使我地嘅肌膚更白滑更完美。
SAKURA CREAM VS BB CREAM
SAKURA CREAM除咗有護膚嘅功效之外,佢都可用作底霜嘅作用。佢有美白功效,同埋遮瑕,而且塗上去比現時流行的BB Cream嚟得更清爽更自然,夏天嘅時候唔會有笠嘅感覺。佢同BB Cream最大嘅分別就係SAKURA Cream唔需要落妝,用起上嚟更方便。經過一天的工作勞碌,我地未必想再花時間係落妝度,而SAKURA CREAM只需要用清水洗淨就可以,省去咗落妝嘅時間。所以,呢個產品係唔錯同方便,非常適合每個年齡層嘅女士使用嘅。
化妝前護膚必需品;
而家女士們除咗化妝之外,都好注重防曬,避免面上出雀斑。如果冇用開防曬產品嘅朋友就可以試下Cytoskin Ultra Protection Hydrating Sun Cream。呢個產品係由一個瑞士醫學美容品牌研發出來,Made in Switzerland。呢隻防曬唔會俾面上有好稠,亦唔會似其他防曬令你嘅皮膚突然變白,又唔會太油同笠,而且不同皮膚特質都啱用。
而家就講下SAKURA CREAM Ultra Protection Hydrating Sun Cream嘅用法:(用手部做個示範先啦)

1.       
首先, 係我地洗完面之後,就會塗toner上去。 





22.      
塗完之後,就塗Sun Cream上去。
3.       塗勻之後,就可以擠黃豆咁大粒嘅SAKURA CREAM份量,足夠搽匀成塊面。


4.     用完SAKURA CREAM之後,膚色會明顯地白咗。成個步驟就完成啦!

我地睇到左手係明顯地白咗,而且可遮瑕,所以好適合作底霜之用架!
所以,各位女士們,如果唔想太麻煩,花太多時間喺化妝上,Miss Sakura CREAM Ultra Protection Hydrating Sun Cream咁樣嘅配搭已可令你嘅妝容更清新自然同好睇。

No comments:

Post a Comment