Monday, June 30, 2014

【和光滑的皮膚說聲嗨】

比較各種不同脫毛方法的利與弊



大家好!相信好多讀者都同大部份女性一樣,都知道吾少市面上既脫毛方法。
小編今次希望可以透過呢到作個小小既分享,為自己作出適合自己既決定:

化學脫毛及物理脫毛

化學脫毛意指透過用脫毛機、光學儀器產生高頻振蕩信號及波長,形成電場。用途系破壞毛嚢,令毛髮再生吾到,就正正系成日講既永久性脫毛;亦都系大家成日會聽到既激光脫毛(以下會用激光代替)。
相信一聽到「永久脫毛」,大家都會同小編一樣,徘徊系想做同吾敢做之間。因為真系吾知系邊一間做好,好怕會傷皮膚又或者SELL Package(超討厭!!!)!所以小編身邊啲朋友都會好小心問晒邊間好邊間吾好,總括左吾少人既意見,貴吾一定系好,但系絕對吾可以貪平!去到呢個位小編已經放棄左激光...如果大家想知邊間好既不彷上下討論區或者睇blogger介紹。


拔毛 / 剃毛 ?

接著既就系物理脫毛喇(以下會用剃毛蜜蠟代替)。
小編以前都成日就咁剃手毛,因為好吾鐘意手毛,所以一生就系咁剃。大慨一年至年半到,因為剃既角度會令毛髮表面面積加大,就越生越粗喇...

為左長遠可以有靚靚白滑皮膚,所以就轉左去試下蜜蠟脫毛,因為蜜蠟脫毛系先用溫度令毛孔擴張左,再連根

一下就拔出黎(第一次真系會痛...),去除毛囊中最深層的

毛髮。

之後發覺毛髮的確會慢左,另外因為系新生所以生出黎

都吾會話好粗。仲有始終系物理剃毛,要注意既都吾

少,前後一星期吾好做磨砂,盡量每天用潤膚油搽蜜蠟

部位。不過長期真系見到效果,小編算系幾推薦!

No comments:

Post a Comment